Novice

OBVESTILO
01. 12. 2016

Vse lastnike in najemnike stanovanj ter poslovnih prostorov obveščamo, da smo pri zamenjavi programa za upravljanje na računih opazili nekaj pomanjkljivosti, katere bomo do naslednjega meseca odpravili.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav.

                                                                                                               NAŠE OKOLJE d.o.o.   

OBVESTILO ZA VSE LASTNIKE IN NAJEMNIKE
28. 11. 2016

Vse etažne lastnike in najemnike stavb v upravljanju družbe Naše okolje d.o.o. Trbovlje, obveščamo, da je upravnik pri zamenjavi programa za upravljanje, sprejel odločitev, da zaradi večje preglednosti, etažnim lastnikom in najemnikom izdaja ločeno dva računa in sicer bo na enem računu obračunan mesečni prispevek vplačil v rezervni sklad stavbe, na drugem računu pa bodo obračunani vsi ostali mesečni stroški (tekoče vzdrževanje in obratovalni stroški ter upravljanje).

Račun za rezervni sklad boste tako etažni lastniki poravnali direktno na transakcijski račun, ki je odprt le za rezervni sklad.

Če želite mesečne obveznosti poravnavati preko trajnika, vas prosimo, da se osebno zglasite na sedežu družbe Naše okolje d.o.o. Trbovlje ali pa nas pokličite po telefonu in vam bomo soglasje za SEPA direktno obremenitev poslali po pošti, da boste izpolnili in nam vrnili potrebno dokumentacijo.

SEPA direktna obremenitev:

V primeru, da imate odprt trajni nalog za plačilo mesečnih obveznosti, vam v prilogi pošiljamo dva kompleta obrazcev (v kompletu sta 2 obrazca) soglasje za SEPA direktno obremenitev. Prosimo vas, en izpolnjen in podpisan komplet vrnete. 

Zaradi novega programa se soglasja številčijo na novo, zato je potrebno obrazce izpolniti na novo, kljub temu da imate trajni nalog za plačilo mesečnih obveznosti že odprt.

 

Za razumevanje se že vnaprej zahvaljujemo in vas prav lepo pozdravljamo.

 

                                                                                                                       NAŠE OKOLJE d.o.o.                   

IŠČETE UPRAVNIKA
23. 02. 2016

Z ZAMENJAVO UPRAVNIKA PRIHRANITE do 30€ MESEČNO IN SI ZAGOTOVITE BOLJ PREGLEDNO, ODZIVNO in KAKOVOSTNO STORITEV

Spoštovani,

vsak dan se stanovalci soočate s stanovanjskimi stroški, ki lahko včasih predstavljajo velik zalogaj v vaših mesečnih izdatkih. Ali ste vedeli, da je velikost vaših mesečnih stroškov v veliki meri odvisna od vašega upravnika?

Dober upravnik je tisti, ki na dolgi rok pomaga zniževati stroške vodenja in upravljanja stavbe, ohranja oz. povečuje vrednost nepremičnine, je usposobljen in skrben, dela pregledno, zagotavlja kakovostno in celovito storitev, je odziven pri sanaciji napak in pomaga pri finančnih vprašanjih. 

 

Kaj bi za vas pomenilo, da namesto 12 € odštejete samo 6 € mesečno za upravljanje?

 

Podjetje  NAŠE OKOLJE d.o.o. že več kot  20 let zagotavlja  kakovostne  storitve  upravljanja več kot 100 stanovanjskim in poslovnim objektom. Poleg tega:

 

* ažurno vodimo in organiziramo celotno vzdrževanje, obratovanje naprav, odpravo okvar,

* zagotavljamo 24 urno doseglivost 7 dni v tednu,

* delujemo pregledno,

* smo cenovno najugodnejši,

* prispevamo k dolgoročnemu zniževanju stanovanjskih stroškov ter povečevanju oziroma ohranjanju     vrednosti nepremičnine,

* smo upravnik, ki najemnikom zagotavlja navodila za vzdrževanje stanovanj (v ta namen smo izdelali   posebno knjižico, ki jo pri nas dobite brezplačno)

* z mesecem aprilom 2015 bomo zagotovili tudi hišniško asistenco za manjša popravila, ki bodo na voljo   stanovalcem v večstanovanjskih stavbah za samo 2 EUR/mesec

* vse mesečne račune, ki jih prerazdelimo stanovalcem, vsak mesec in za vsako hišo posebej objavimo   na naši spletni strani v portalu "Informacijsko središče"

 

Glede na Stanovanjski zakon imate vsi etažni lastniki možnost in pravico pri odločanju o izbiri oziroma zamenjavi upravnika z glasovanjem na Zboru etažnih lastnikov.

V primeru, da si želite zmanjšati stroške upravljanja in povečati kakovost storitve, prosim pokličite na številko (03) 56 31 040  ali pišite na  nase.okolje@siol.net ,lahko pa se osebno zglasite na našem sedežu  kjer vam z veseljem predstavimo vse koristi, ki vam jih zagotavljamo kot vaš novi upravnik.

V primeru, da se odločite za zamenjavo upravnika, vam bomo zagotovili tudi brezplačno ureditev vse papirologije za spremembo upravitelja.

 

poleg tega pa VAM PODARJAMO 1 mesec BREZPLAČNEGA UPRAVLJANJA za vsa stanovanja

 

V želji, da pridobite dobrega upravnika, ki bo hkrati najboljši zaveznik etažnih lastnikov in najemnikov, vas lepo pozdravljam,

                                                                                                                                                                                                                                                                               NAŠE OKOLJE d.o.o.

OBVESTILO - BLAGAJNA
21. 12. 2015

Vse stranke obveščamo, da z 1. januarjem 2016 ukinjamo poslovanje blagajne za gotovinska plačila mesečnih obveznosti iz naslova upravljanja in obratovanja stavbe in od tega datuma plačevanje položnic na sedežu družbe NAŠE OKOLJE d.o.o., ne bo več možno.

Blagajna družbe Naše okolje d.o.o. bo tako sprejemala plačila le še do 30.12.2015.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav!

NAŠE OKOLJE d.o.o.

SPLETNA STRAN
31. 01. 2013

Z mesecem septembrom 2013 je začela obratovati naša spletna stran, na kateri lahko najdete osnovne informacije o podjetju in vsa druga pomembna obvestila.

Stanovalcem večstanovanjskih objektov, ki so pod upravljanjem podjetja NAŠE OKOLJE d.o.o., je na voljo tudi storitev informacijsko središče, ki vam omogoča vpogled v obvestila, priloge k računom, ter ostale informacije, ki so namenjene vašemu objektu.

NAŠE OKOLJE d.o.o.